Ofte stilte spørsmål

Send oss en epost med bestillingsnummer og bilde av produktet du har mottatt.
Du vil da motta en returetikett slik at du kan sende produktet i retur.
Vi ordner deretter med sending av korrekt produkt.
Epost: kundeservice@snonix.no

Send oss en epost med bestillingsnummer og hva produkt du ønsker.
Du vil da motta en returetikett slik at du kan sende produktet i retur. Vi ordner deretter med sending av korrekt produkt.
Epost: kundeservice@snonix.no

Send oss en epost med bestillingsnummer og bilde av produktet du har mottatt.
Du vil da motta en returetikett slik at du kan sende produktet i retur. Vi ordner deretter med sending av nytt produkt.
Epost: kundeservice@snonix.no

Send oss en epost med bestillingsnummer og hva produkt som mangler.
Vi vil da sende det manglende produktet så fort som mulig.
Epost: kundeservice@snonix.no

Vi har en 3 års garanti på alle produkter vi selger. Kontakt oss eller ta en titt i bruksanvisingen om du ønsker å vite hva garantien dekker.

1. Før du returnerer et produkt, må du kontakte oss via telefon eller e-post. Du vil da få en returadresse og returautorisasjon.
E-post: kundeservice@snonix.no


2. Produktet som returneres må være vasket, rent og tørt før det sendes. Skitne og/eller illeluktende produkter blir returnert ubehandlet eller kan forsinke prosessen og fører til en tilleggsavgift.

3. Husk å legge ved:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- Kort beskrivelse av garantiproblemet

Retur hos SNØNIX er gratis og vi har 100 dager åpent kjøp.

For å starte en retur må du ta kontakt med oss på epost eller telefon.

Så fort vi har mottatt og kontrollert produktene, betaler vi tilbake med samme metode som du betalte de. Det kan ta opptil 7 dager, men det går sjelden så lang tid.

Ta kontakt med oss på epost eller telefon så hjelper vi deg med å bytte produktet.

Alle våre produkter blir levert med en form for bruksanvisning. Om du ikke finner din bruksanvisning eller om du har spørsmål rundt et produkt kan du ta kontakt med oss på kundeservice@snonix.no

Vi kjøper produktene direkte fra utvalgte fabrikker som samsvarer med de strenge kravene vi har til kvalitet. Vi har ingen mellomledd som fordyrer produktene.

Alle produkter er også utviklet og testet inhouse som gjør at vi sparer mye penger som igjen betyr billigere produkter til kundene.

Du finner en oversikt over forventet leveringstid her.

Anslått leveringstid for bestillingen din er 1-4 virkedager.

Vi sender alle våre pakker med Posten/Bring. Om det er plass blir pakken levert i postkassen din.

Det kan ta alt fra minutter til timer. Ofte pakkes og klargjøres din ordre for levering bare minutter etter at du har plassert din ordre.

Alle pakker sendes samme dag som bestilling blir plassert.

Ta kontakt med oss på epost eller telefon så sjekker vi opp med Bring/Posten.

Vi sender våre varer fra Asker.

Du kan absolutt føle deg trygg når du handler hos oss. Våre leverandører av betalingstjenester benytter kun vel utprøvde og sikre betalingsalternativer. All betalingsinformasjon krypteres med 128-bits SSL-kryptering som gjør det umulig for uvedkomne å se og fange opp dine kortdetaljer.

Nei. Du må ikke betale noe moms og toll. Vi sender alle våre pakker fra vårt lager i Asker.

Vi har dessverre ingen faktura løsning.