Angrerett

Returnerer


Våre retningslinjer varer i 100 dager. Hvis det har gått 100 dager siden kjøpet ditt, kan vi dessverre ikke tilby deg refusjon eller bytte. Om produktet er helt ubrukt og i som ny stand kan vi gjøre unntak.

For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen. Kontakt oss om du har spørsmål angående retur før du bestiller.


For å fullføre retur, krever vi en kvittering eller bevis på kjøpet.

Ikke send kjøpet tilbake til produsenten.

Refusjoner (hvis aktuelt)


Når returen er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen.

Hvis din retur blir godkjent vil refusjonen din bli behandlet. Du vil automatisk bli kreditert for kjøpesummen på den opprinnelige betalingsmåten innen 1-3 dager.


Sent eller manglende refusjon (hvis aktuelt)


Hvis du ikke har fått refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din igjen.
Ta deretter kontakt med kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen din blir registrert.
Kontakt deretter banken din. Det er ofte litt behandlingstid før refusjon blir registrert.
Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen din, kan du kontakte oss på kundeservice@snonix.no.

Salgsartikler (hvis aktuelt)

 

Varer som er på salg kan refunderes på samme måte som som varer til ordinær pris.

Bytter (hvis aktuelt)


Vi bytter bare ut varer hvis de er defekte eller ødelagte. Hvis du trenger å bytte den mot samme vare, send oss en e-post på kundeservice@snonix.no

Frakt


For å returnere ditt produkt ta kontakt med oss på e-post: kundeservice@snonix.no

Du vil da motta en returetikett som kan brukes for å sende varen kostnadsfritt tilbake til oss.

 

Vi bruker Posten/Bring for å sende varer og retur. Om du ønsker å bruke en annen frakt-leverandør er du selv ansvarlig for å betale fraktkostnader da vi ikke har avtale med andre leverandører.